Αγαπητοί Γονείς,

Οι μαθητές, ως παιδιά, όταν δεν θα παίζουν ή θα εργάζονται μαθαίνοντας, άλλοτε θα απασχολούνται με κάποια σκέψη, άλλοτε θα παρατηρούν ή θα ονειροπολούν.

Φυσικό, λοιπόν, να θέτουν ερωτήματα του τύπου «Πώς γίνεται το…».

Το Σχολείο, ο οργανωμένος κοινωνικός θεσμός, έρχεται από πολύ ενωρίς να απαντήσει επιστημονικά στα αυθόρμητα ερωτήματα των παιδιών, να διδάξει προγραμματισμένα και μεθοδευμένα, να βοηθήσει στην κατανόηση του περιβάλλοντος χώρου, να παροτρύνει στην ανακάλυψη και εφεύρεση, να ενθαρρύνει στον προσεταιρισμό της προόδου, εν τέλει να συμβάλλει στη υιοθέτηση της δημιουργικότητας.

Η Δασκάλα, λοιπόν, του Τμήματος Γ2, κυρία Σοφία Γερούδη, ανέλαβε την πρωτοβουλία να απαντήσει στο εύλογο και απρομελέτητο ερώτημα των μικρών μαθητών και μικρών μαθητριών της «Πώς γίνεται το σαπούνι».

Συνεπικουρούμενη σε αυτή την προσπάθειά της από τον Καθηγητή Φυσικής Αγωγής, κύριο Γεώργιο Ιωαννίδη, έστησαν ένα εργαστήριο σαπωνοποιίας στο Χώρο Πολλαπλών Χρήσεων του Σχολείου, όπου κι οι ίδιοι οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά και δραστήρια στην παραγωγή του σαπουνιού.

Οι μαθητές έδειξαν ζωηρό ενδιαφέρον στη διαδικασία παρασκευής του σαπουνιού.

Το αποτέλεσμα στέφθηκε με επιτυχία και το κάθε παιδί πρόκειται να πάρει ένα σαπουνάκι, καρπό της προσπάθειάς τους.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι Δάσκαλοι και οι καθηγητές Ειδικοτήτων, παρακινούν τους μαθητές να εκφράζουν τις απορίες τους και να φανερώνουν τις πνευματικές τους ανάγκες, ταυτόχρονα αναλαμβάνει δράσεις που προάγουν την επιστήμη, τις καινοτομίες και οι οποίες αντιστοιχίζονται με τους σκοπούς και τους στόχους της εκπαίδευσης της νεότερης γενιάς.

Θερμά συγχαρητήρια, από τους Δασκάλους και τους Καθηγητές Ειδικοτήτων του Συλλόγου Διδασκόντων, στους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που υλοποίησαν τη δράση.

Με εκτίμηση

Ο Διευθυντής του 15ου Δ. Σ. Δράμας

 

Δημήτριος Μαυρόπουλος