Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μοιράζομαι ένα μήνυμα για το περιβάλλον»
Αγαπητοί Γονείς,
Σάς ενημερώνουμε, ότι το ΚΠΕ Παρανεστίου οργάνωσε εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό πρόγραμμα, με τίτλο «Μοιράζομαι ένα μήνυμα για το περιβάλλον», στον απόηχο της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος – 5 η Ιουνίου, κύρια εκδήλωση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών(Ο.Η.Ε.).
Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Τμημάτων Γ1, Γ3 και Δ2, με την καθοδήγηση των δασκάλων τους, κυρία Σεβαστή Γεωργιάδου, κύριοι Ηλίας Αργυριάδης και Εμμανουήλ Φωτιάδης, όπως και του Καθηγητή Μουσικής κυρίου Κωνσταντίνου Κραββαρίτη και Πληροφορικής κύριο Παύλο Καλτσό, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα, τραγουδώντας, στιχουργώντας, δραματοποιώντας και δημιουργώντας αφίσα.
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε, διαδικτυακά, από τις εννέα(9) συνολικά συμμετοχές οι τρεις (3) αφορούσαν στο 15 ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας, την Παρασκευή 18 Ιουνίου
τρέχοντος έτους, από τις 10.30 έως τις 11.30.
Η ευαισθητοποίηση των μαθητών μας, όσον αφορά στην προστασία της χλωρίδας και της πανίδας, γενικότερα του φυσικού περιβάλλοντος, η ευρηματικότητα και κινητοποίησή τους στην επιλογή των εκπαιδευτικών μέσων, όσον αφορά στην παρουσίαση του θέματος, μάς χαροποιεί ιδιαίτερα και μας πληροί ελπίδας για το μέλλον του πλανήτη, του κοινού μας σπιτιού.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι Δάσκαλοι και οι Καθηγητές Ειδικοτήτων, συγχαίρει εγκάρδια του μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και τους Εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν, για το ζήλο τους και την άοκνη προσπάθειά τους, που με τη συμβολή τους σε καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα δίδουν προστιθέμενη αξία στο έργο του Σχολείου.
Με εκτίμηση
Ο Διευθυντής του 15 ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας
Δημήτριος Μαυρόπουλος
Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την οδηγητική συμπεριφορά με ποδήλατο
Αγαπητοί Γονείς,
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου και στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια», που προβλεπόταν για τις τάξεις Α’, Β’, Γ’ και Δ’ για να διδαχτεί στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης, υλοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας δραστηριότητα επιδεξιότητας οδήγησης ποδηλάτου, καθώς και οδικής συμπεριφοράς των μαθητών και μαθητριών.
Ο τροχός θεωρείται από τις πρώτες επινοήσεις του ανθρώπου - αυτόν τον εφευρετικό άνθρωπο θα τον ψάλλει ο Σοφοκλής, ο αρχαίος τραγωδός, στην Αντιγόνη του με τους στίχους «Πολλά είναι τα θαυμαστά πάνω στη γη, μα από τον άνθρωπο τίποτα πιο θαυμαστό» - και θα τον ανακαλύψουμε στη Μεσοποταμία, δίπλα στον Ευφράτη ποταμό.
Οι μικροί μαθητές μας οδηγούν, κυρίως, ποδήλατο, άλλοτε πατίνι.
Μάλιστα, κάποιοι από αυτούς μετακινούνται προς το Σχολείο και από αυτό επιστρέφουν το μεσημέρι στο σπίτι τους, με το ποδήλατό τους.
Επιπλέον, στον προαύλιο χώρο του Σχολείου φροντίσαμε να τοποθετήσουμε στέρεες θέσεις ποδηλάτου, ώστε να μπορούν να σταθμεύουν εκεί τα ποδήλατά τους.
Η προγραμματισμένη θεματική ενότητα «Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια», δεν κατέστη δυνατόν να υλοποιηθεί καθ’ ολοκληρίαν και στις υπόλοιπες τάξεις, λόγω των εκτάκτων συνθηκών της πανδημίας.
Εντούτοις, στο διάστημα της επαναλειτουργίας του Σχολείου οι Καθηγητές Φυσικής Αγωγής, κύριοι Γεώργιος Ιωαννίδης και Απόστολος Ίτσος, ανταποκρίθηκαν στο αίτημα των Δασκαλισσών και του Δασκάλου των Γ’ και Δ’ Τάξεων - Σεβαστής Γεωργιάδου, Σοφίας Γερούδη, Κατηφένιας Κουτσουρά, Χρυσάνθης Δομζαρίδου και Εμμανουήλ Φωτιάδη – και υλοποίησαν το πρόγραμμα οδηγητικής συμπεριφοράς με ποδήλατο.
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε κατά Τμήμα σε διαφορετικές ημέρες και διδακτικές ώρες.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες παροτρύνθηκαν να μεταφέρουν στο Σχολείο το ποδήλατό τους, έχοντας μαζί τους και τον απαραίτητο εξοπλισμό, κράνος, περικνημίδες, κ. ά..
Ο προαύλιος χώρος του Σχολείου γέμισε με σημαδούρες, διαδρόμους, σκοινιά, κώνους και φυσικά με τους περιχαρείς κρανοφόρους μαθητές και μαθήτριες.
Στη δράση που ακολούθησε οι μαθητές πήραν πληροφορίες για το ποδήλατο μέσα από την παρουσίαση της ιστορικής αναδρομής του, εξασκήθηκαν στην κυκλική πορεία σε κόμβο, στο σταυροδρόμι, στην ανάβαση και κατάβαση πεζοδρομίου, στην κίνηση σε πορεία ζιγκ ζαγκ (σλάλομ), στην ισορροπία με ένα χέρι, στην αποφυγή εμποδίων και ακολούθησε αγώνας επιδεξιότητας με αργή ποδηλασία.
Βασική επιδίωξη υπήρξε η υιοθέτηση των προβλεπόμενων κανόνων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας(Κ.Ο.Κ.) και η απόκτηση δεξιοτήτων στο χειρισμό του ποδηλάτου.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι Δάσκαλοι και οι Καθηγητές Ειδικοτήτων, θεωρεί επιβεβλημένο να επιβραβεύσει τους μαθητές και τις μαθήτριες των Γ’ και Δ’ Τάξεων, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα για την πραγματοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος και συνέβαλλαν στην ευόδωσή του και ταυτοχρόνως να συγχαρεί τους Καθηγητές Φυσικής Αγωγής που το υλοποίησαν επιτυχημένα.
Με εκτίμηση
Ο Διευθυντής του 15ου Δ. Σ. Δράμας
Δημήτριος Μαυρόπουλος
Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την παραγωγή σαπουνιού
Αγαπητοί Γονείς,
Οι μαθητές, ως παιδιά, όταν δεν θα παίζουν ή θα εργάζονται μαθαίνοντας, άλλοτε θα απασχολούνται με κάποια σκέψη, άλλοτε θα παρατηρούν ή θα ονειροπολούν.
Φυσικό, λοιπόν, να θέτουν ερωτήματα του τύπου «Πώς γίνεται το…».
Το Σχολείο, ο οργανωμένος κοινωνικός θεσμός, έρχεται από πολύ ενωρίς να απαντήσει επιστημονικά στα αυθόρμητα ερωτήματα των παιδιών, να διδάξει προγραμματισμένα και μεθοδευμένα, να βοηθήσει στην κατανόηση του περιβάλλοντος χώρου, να παροτρύνει στην ανακάλυψη και εφεύρεση, να ενθαρρύνει στον προσεταιρισμό της προόδου, εν τέλει να συμβάλλει στη υιοθέτηση της δημιουργικότητας.
Η Δασκάλα, λοιπόν, του Τμήματος Γ2, κυρία Σοφία Γερούδη, ανέλαβε την πρωτοβουλία να απαντήσει στο εύλογο και απρομελέτητο ερώτημα των μικρών μαθητών και μικρών μαθητριών της «Πώς γίνεται το σαπούνι».
Συνεπικουρούμενη σε αυτή την προσπάθειά της από τον Καθηγητή Φυσικής Αγωγής, κύριο Γεώργιο Ιωαννίδη, έστησαν ένα εργαστήριο σαπωνοποιίας στο Χώρο Πολλαπλών Χρήσεων του Σχολείου, όπου κι οι ίδιοι οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά και δραστήρια στην παραγωγή του σαπουνιού.
Οι μαθητές έδειξαν ζωηρό ενδιαφέρον στη διαδικασία παρασκευής του σαπουνιού.
Το αποτέλεσμα στέφθηκε με επιτυχία και το κάθε παιδί πρόκειται να πάρει ένα σαπουνάκι, καρπό της προσπάθειάς τους.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι Δάσκαλοι και οι καθηγητές Ειδικοτήτων, παρακινούν τους μαθητές να εκφράζουν τις απορίες τους και να φανερώνουν τις πνευματικές τους ανάγκες, ταυτόχρονα αναλαμβάνει δράσεις που προάγουν την επιστήμη, τις καινοτομίες και οι οποίες αντιστοιχίζονται με τους σκοπούς και τους στόχους της εκπαίδευσης της νεότερης γενιάς.
Θερμά συγχαρητήρια, από τους Δασκάλους και τους Καθηγητές Ειδικοτήτων του Συλλόγου Διδασκόντων, στους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που υλοποίησαν τη δράση.
Με εκτίμηση
Ο Διευθυντής του 15ου Δ. Σ. Δράμας
Δημήτριος Μαυρόπουλος
Σεμινάριο για την ασφάλεια παιδιών και εφήβων στα κοινωνικά δίκτυα από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου
Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνει επιμορφωτικό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση των κοινωνικών δικτύων από παιδιά και εφήβους για γονείς και εκπαιδευτικούς, την Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021 και ώρα 17:30-18:30. Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο κ. Γιώργο Κορμάς, υπεύθυνος της Γραμμής Βοηθείας Help-Line.gr.
Αν θέλετε να συμμετάσχετε μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στην παρακάτω φόρμα: https://saferinternet4kids.gr/nea/webinar-help-line-23-6/
Πρόσκληση σε Διαδικτυακή Εκδήλωση για την 66η επέτειο του Εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα της Εθνικής Οργάνωσης Κυπρίων Αγωνιστών (ΕΟΚΑ)
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση μέσα από τα social media του Δήμου ΔράμαςYoutube:
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCY8GsT0lIPLrSTM0O3CFtAw
Facebook: https://www.facebook.com/dimosdramas
Συμμετοχή στο μαθηματικό διαγωνισμό
Αγαπητοί Γονείς,
Επί σειρά ετών οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και ΣΤ’ Τάξης συμμετέχουν στο μαθηματικό διαγωνισμό – φέτος το θέμα του ήταν «Παιχνίδι και Μαθηματικά» - της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας «Ο Μικρός Ευκλείδης», απ’ όπου και το ομώνυμο περιοδικό της Εταιρείας, το οποίο προορίζεται για τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου.
Ο φετινός διαγωνισμός ήταν ο 15ος στη σειρά και διεξήχθη την Παρασκευή 28 Μαΐου τρέχοντος έτους, κατά το πρώτο διδακτικό δίωρο(8.15 – 10.15).
Οι μαθητές και οι μαθήτριες καθοδηγήθηκαν και ενθαρρύνθηκαν από τους δασκάλους και τη δασκάλα τους να λάβουν μέρος στον προτεινόμενο διαγωνισμό, αφού το όφελος από τη συμμετοχή σε αυτόν ήταν πολλαπλό και απώτερο και δεν προορίζονταν μόνον στη επιβεβαίωση των μαθηματικών τους γνώσεων.
Η επίπονη καθημερινή προσπάθεια, η προγενέστερη ενδελεχής ενασχόληση, ο προσεκτικός σχεδιασμός της διδακτέας και παραδοτέας ύλης, ο προγραμματισμός, όπως και η μεθοδευμένη εξάσκηση στο διδακτικό αντικείμενο των μαθηματικών καρποφόρησε και αποτυπώθηκε στα γραπτά των μαθητών.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι Δάσκαλοι και οι καθηγητές Ειδικοτήτων, συγχαίρει εγκάρδια τους μαθητές για τη συμμετοχή και τις επιδόσεις τους στο μαθηματικό διαγωνισμό, αφού έτσι προάγουν τη μαθηματική επιστήμη, δεσμευόμενος για την παραπέρα ευόδωση των παιδαγωγικών και διδακτικών στόχων.
Ο Διευθυντής του 15ου Δ. Σ. Δράμας
Δημήτριος Μαυρόπουλος
Σελίδα 11 από 22